Hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra?

forrás Prim Online, 2008. május 2. 13:06

Május 14-én kerül megrendezésre az IVSZ Termékesítés Akadémia sorozatának második workshopja. Ez alkalommal az Indextoolsról szóló esettanulmánnyal ismerkedhetnek meg a résztvevők, amelynek webanalitikai üzletágát áprilisban vásárolta fel a Yahoo, miután saját területén globálisan is a legjobbak közé nőtte fel magát a cég úttörő technológiai megoldásaival.

A második alkalom a nemzetközileg sikeres technológia- és termékfejlesztés kiváló példája mellett arról is szól, hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra. A felvezető előadást Szőke Márton, az Indextools alapító tulajdonosa tartja. Az esettanulmányról Borsi Balázst, a GKI kutatásvezetője ad majd elemzést. Az előadásokat követő vitát - avagy inkább műhelybeszélgetést - Kovács Zoltán, a Kirowski CEO-ja, és egyben az Isobar Global CEO-ja moderálja.

A Kirowskit szintén a közelmúltban vásárolta meg az Isobar nevű multinacionális cégcsoport, és Kovács Zoltánt 2008 elején nevezték ki a cégcsoport egyik CEO-jának. Az érdekesség-előadást Kovács Zoltán tartja, a Kirowski azon tapasztalatairól, hogy a termék- és a szolgáltatásfejlesztés hogyan illik vagy nem illik egy cég stratégiájába, s hogyan lehet ilyenkor dönteni a hosszútávú sikert szem előtt tartva.
 
Az IVSZ Termékesítés Akadémia 2 időpontja: 2008. május 14. 08:30-11:30; helyszíne: BME Informatikai épület, fsz. 17. (Klubterem) - Budapest XI., Magyar Tudósok körútja 2.

A részvétel IVSZ-tagoknak és egyetemistáknak ingyenes, de regisztrációhoz kötött.