A Samsung a laptopok gyártásának a beszüntetésére készül abban az esetben, ha az elkövetkező néhány évben nem érik el a célul kitűzött forgalomnövekedést ezen a területen.
Sukyong Hong, a dél-koreai elektronikai konszern marketing menedzsere elmondta, hogy ha meg akarnak maradni a noteszgéppiacon, akkor három éven belül a jelenlegi 1.7%-ról 6%-ra kell növelniük a piaci részesedésüket, máskülönben nem tudnak talpon maradni. Számokban ez azt jelenti, hogy 2011-re 11 millió notebookot kellene értékesítenie a vállalatnak. Elemzők szerint elég meredek tervek ezek, hiszen a koreai elektronikai konszern részesedése 2005-2007 között alig fél százalékot emelkedett. A Samsung célja, hogy pár év alatt kielőzzék a jelenleg 9. helyet magáénak tudó Sony-t.
Hong elmondta még, hogy változtatni fognak jelenlegi marketingstratégiájukon is, így a jövőben nem csupán a világ tíz országában fogják kínálni termékeiket, hanem más piacokra is eljuttatják a Samsung noteszeket, ám leginkább az amerikai fogyasztókat akarja megcélozni a vállalat.