2008. május 1-jétől Lakatos Péter (32) a stratégiáért és kereskedelemi tervezésért felelős vezető a Vodafone Magyarországnál.
Az új vezető 2005-ben csatlakozott a Vodafone-hoz, és jelenlegi kinevezését megelőzően a vállalati üzletág marketingigazgatójaként dolgozott. Irányítása alatt a Vodafone Magyarország kidolgozta személyre szabott kisvállalati ajánlatait, illetve megvalósult a kisvállalatok felé irányuló arculat teljes átalakítása. Mindezek eredményeként közel 1 év alatt a Vodafone kisvállalati ügyfeleinek száma másfélszeresére nőtt. Szintén ez idő alatt a Vodafone mind lakossági, mind vállalati ügyfelei részére kialakította és meg is valósította szélessávú mobilinternetes (HSDPA) stratégiáját.
Lakatos Péter új pozíciójában a Vodafone stratégiájának kidolgozásáért, annak megismertetéséért és vállalaton belüli elfogadtatásáért, valamint a konkrét cselekvési tervek teljeskörű kidolgozásáért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik továbbá az, hogy a cselekvési tervek, beruházási döntések összhangban legyenek a vállalat stratégiájával, illetve az éves üzleti terv teljesítésének irányába mutassanak.
Lakatos Péter a Vodafone-t megelőzően pénzintézetekre szakosodott üzleti tanácsadóként dolgozott az IBM-nél. Elméleti közgazdász, valamint matematika-fizika diplomával rendelkezik.