Digitális Média Igazgatóságot hoz létre a TV2 annak érdekében, hogy markánsabbá tegye mind a csatorna, mind a ProSiebenSat.1 csoport jelenlétét a magyarországi digitális platformokon. A 2008. június 1-jén Fekete Attila vezetésével felálló szervezeti egység koordinálja a jövőben a TV2 digitális stratégiájának megvalósítását, így a csatorna műsorainak az új, digitális terjesztési platformokon való megjelenését, a már létező platformokkal való együttműködést, és a TV2 internetes portáljának teljes megújulását. Ez utóbbit őszre ígéri a csatorna.
2008 júniusától egységes irányítás alá kerülnek a TV2 digitális felületeinek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) tartalmáért, fejlesztéséért, és értékesítéséért felelős részlegei. Az eddig különböző igazgatóságokhoz tartozó csoportok összevonásából létrejött Digitális Média Igazgatóság így hatékonyabban tudja előkészíteni a csatorna felkészülését a digitális átállásra, illetve meg tudja erősíteni jelenlétét a digitális platformokon.
Az új igazgatóságot Fekete Attila irányítja, aki az utóbbi fél évben a Stratégiai és Szervezetfejlesztési Igazgatóság osztályvezetőjeként koordinálta a TV2 digitális stratégiájának kidolgozását és a műsortovábbítókkal folyó tárgyalásokat, ezt megelőzően pedig négy éven keresztül a Kereskedelmi Igazgatóság üzleti tervezési csoportvezetője volt.