A Pick Szeged Zrt. az Oracle üzleti intelligencia megoldását vezette be kereskedelmi tevékenységének támogatására: az új rendszer lehetővé teszi, hogy a húsipari cég teljes értékesítési hálózatáról, azaz a termékek, a vevők, a boltok és telephelyek adatait elemezve naprakész, aggregált adatokat szolgáltasson a vezetői döntésekhez és a kereskedők értékesítési munkájához.
Susányi István, a Pick informatikai vezetője az MTI-nek elmondta: a projekt sikerének köszönhetően a vállalatcsoport más részei is érdeklődnek hasonló rendszer bevezetése iránt.
Hozzátette: az alapberuházás értéke 10 millió forint alatt volt, és ez az összeg jóval alacsonyabb, mint a rendszer segítségével elérhető eredmény.
Az informatikai fejlesztés a jelentéskészítési ciklus drasztikus lerövidítése mellett a céget az üzleti folyamatok pontosabb definiálásához is hozzásegítette.
Az üzleti intelligencia rendszer bevezetését és az oktatást az Oracle partnere, a Mind System Consulting Kft. végezte a Pick Szeged Zrt. informatikai csapatával együttműködve.
A Pick Szeged Zrt. a teljes húsipari vertikumot átfogó cégcsoport. Közép-Európa legnagyobb szárazáru-kapacitásával rendelkező vállalat mintegy 30 százalékos magyar húsipari részesedéssel rendelkezik.
A Pick három húsipari márka, a PICK, a Délhús és a Ringa márka tulajdonosa.