Új menedzserekkel bővült a 2008. elején létrehozott Arcus PR. Az Arcus Interactive Group hazánkban elsőként interaktív PR-megoldásokat is nyújtó üzletága Jávor Zsófiával, a Grey Worldwide Hungary és Turóczi Gáborral, az ITD Hungary volt menedzserével erősített.
Jávor Zsófia, az Arcus PR üzletág PR-menedzsere 2004-től 2008-ig a Grey Worldwide Hungary senior PR menedzsereként dolgozott, többek között olyan ügyfelekkel mint a Deloitte, a CIB Ingatlanlízing vagy a Tesco Cherokee. A május elején szülési szabadságra távozó szakembert Turóczi Gábor váltja az első hazai interaktív PR divízónál. Turóczi Gábor korábban az ITD Hungary PR-menedzsere, azt megelőzően a Provident Financial PR-munkatársa és a Headline PR munkatársa volt. Mindeközben többedmagával a Lucullus Baráti Társaság Gasztronómiai Egyesületet is vezeti, és megjárta az Északi-sarkot, hogy az első valódi paprikás csirkét megfőzze a világ egyik legjellegzetesebb pontján, a harmadik Északi-sarkot megjárt honfitársunkként.
Az Arcus PR üzleti megoldásrendszere elsősorban az interaktív PR eszköztárából építkezik, ügyfelei között az Arcus Interactive Group, a Magyar Telekom, és a Művészetek Palotája is szerepel. A május 15-i, harmadik IMA Konferencia megszervezésén szintén az új üzletág munkatársai dolgoztak. A PR divíziót Végvári Imre, az Arcus Interactive Group kommunikációs igazgatója vezeti.