A Sony az IGA Worldwide reklámcéggel együttműködve dinamikus reklámokat készül elhelyezni a PlayStation 3 játékkonzolon futó videójátékok virtuális világában.
A statikus hirdetésekkel, például a játékba épített plakátokkal ellentétben a dinamikus reklámok az internetes kapcsolat révén bármikor frissíthetők, illetve tetszés szerint aktiválhatók, ezáltal személyre szabott hirdetések, időszakos események reklámjai, vagy éppen a legfrissebb termékek promóciói is elhelyezhetők a játék világán belül. Phil Rosenberg, a Sony Computer Entertainment America alelnöke szerint a megfelelő hirdetések nemcsak a fejlesztők és a hirdetők számára hasznosak, hanem a felhasználók számára is növelik a játékok hitelességét és általában gazdagabbá teszik az élményt. Az Amerikában eddig ez ügyben elvégzett közvélemény-kutatások is többnyire alátámasztják ezt a véleményt, ugyanakkor nem mindegy, hogy milyen típusú játékban mit és hogyan reklámoznak; egy kitalált jövőt vagy éppen a történelmi múlt egy elképzelt szeletét bemutató környezetben például szerencsétlenül vagy éppen zavarólag hathatnak a most aktuális hirdetések.
A kezdeményezés egyébként nem kevés pénzről szól; a Yankee Group elemző cég szerint a játékokban elhelyezett reklámok piaca 2011-re éves szinten megközelíti majd az egymilliárd dollárt. Arról, hogy először mely PS3 játékokban és mikor jelennek majd meg a dinamikus hirdetések, egyelőre nem nyilatkozott a Sony és a reklámcég.