Az MKB Bank internetbanki szolgáltatásait igénybe vevő lakossági ügyfelek száma több mint két és félszeresére növekedett az elmúlt másfél év alatt, a bank NetBANKár felhasználóinak száma elérte a százezret - közölte a hitelintézet az MTI-vel hétfőn.
Az MKB 2003-ban vezette be a NetBANKár szolgáltatást.
A közlemény szerint a szolgáltatások iránt érzett bizalom növekedésével, az igénybe vehető funkciók bővülésével az egy főre jutó átlagos havi tranzakciók száma is nő: 2006 elejéhez képest 40-50 százalékkal több megbízást, illetve információlekérést indítanak az ügyfelek.
Az MKB a NetBANKár meglévő funkcióit szeretné még ügyfélbarátabbá tenni, ezért az eddiginél szélesebb körben teszi lehetővé a szolgáltatások paramétereinek beállítását az interneten keresztül. Ide tartoznak egyebek között a limitek, értesítő üzenetek feltételei, vagy a választható bankkártya megjelenés, amire eddig csak a bankfiókokban, személyesen volt lehetőség.
A bank fejleszti a befektetési funkciókat is. Az idén lehetőség nyílik prepaid (előre fizetett) mobiltelefon kártyák internetbankon keresztüli feltöltésére is, ez lesz az első internet vásárlási opció az MKB NetBANKár szolgáltatásban.