Miután kudarcba fulladtak a Microsofttal való akvizíciós tárgyalások, a Yahoo úgy döntött, hogy legnagyobb konkurensével, a Google-el lép partnerségre.
A Yahoo képviselői bejelentették, hogy egy négy évre szóló reklámszerződést írtak alá a piacvezető keresőcéggel, melynek értelmében a Google hirdetései is meg fognak jelenni a Yahoo organikus találatai mellett az Egyesült Államokban és Kanadában. Egyelőre csupán az említett két államban jelennek majd meg a konkurens hirdetései a Yahoo oldalain. A második számú keresőcég éves szinten hozzávetőlegesen 800 millió dolláros bevételt remél az üzlettől. Ha az együttműködés sikeresnek bizonyul, akkor a felek további hat évvel meghosszabbíthatják a szerződést - olvasható a hivatalos közleményben. A két IT-vállalat három és fél hónapot adott az illetékes versenyhivataloknak a kivizsgálásra. A Google-Yahoo reklámpartnerség bejelentését követően az USA antitrösztbizottságának az egyik tagja kijelentette, hogy alapos kivizsgálást fognak végezni az ügyben. A keresőcégek képviselői megemlítették még, hogy azonnali üzenetküldő alkalmazásaikat is kompatibilissá akarják tenni egymással, az interoperabilitással kapcsolatos további részleteket azonban nem fedtek fel az illetékesek.