Avaya: web alapú kereső és diagnosztizáló eszközök

forrás Prim Online, 2008. június 15. 10:30

A vállalatok kommunikációs alkalmazásuk kezelésére a lehető leggyorsabb, legegyszerűbb és legeredményesebb megoldást keresik. Az Avaya épp ezért bemutatta a támogatási eszközök új csoportját, mely az internetet használja a rendszerekhez való hozzáférésre, ezen keresztül történik a karbantartáshoz nélkülözhetetlen adatok összegyűjtése és a hibaelhárítás is.

A rendszernek két fő komponense van: az egyik az InSite Knowledge Management, egy kereső motor, mely segítségével az Avaya “megoldás” adatbázisában könnyen lehet keresni. Ennek segítségével az Avayánál felhalmozott problémamegoldási eljárások és módszerek könnyen elérhetőek a rendszergazdák számára. A másik az úgynevezett HealthCheck, egy diagnosztikai eszköz, amely elemzi és felismeri az Avaya kommunikációs rendszerében megjelenő esetleges problémákat.

Az InSite Knowledge Management kereső motor egy teljesen új technológiát alkalmaz, melynek használatával a távközlési menedzserek és IT szakemberek gyorsan megtalálhatják és használhatják a korábban csak Avaya mérnökök számára hozzáférhető tartalmakat, dokumentációkat. A felhasználók egyszerűen csak bejelentkeznek a weboldalra, beírják a kérdést a keresőbe, amely azonnal átveszi az odavágó adatot abból a több mint 28 000 cikkből, melyeket az Avaya szakértők készítettek. Az InSite Knowledge Management emellett folyamatosan ’önmagát fejleszti’, mivel archiválja valamennyi kérdést és választ abból a célból, hogy a jövőben a hasonló témájú kérdések esetén még gyorsabban biztosítsa a megfelelő válaszokat. Az adatbázishoz való hozzáférés mindezek mellett támogatja az Avaya szakembereinek munkáját abban, hogy minél gyorsabban észleljék, ha egy bizonyos témakörben nagyszámú keresések történnek, ennek a visszacsatolásnak köszönhetően gyorsabb reakcióidő érhető el.

Az Avaya InSite Knowledge Management már elérhető az ügyfelek részére, míg az Avaya HealthCheck 2008. júliustól lesz elérhető.