On-line garanciaszerviz

, 2000. február 20. 20:29
Az Asbis, a kelet-közép-európai régió legnagyobb számítógépalkatrész-disztribútora elindította új szolgáltatását, az on-line garanciaszervizt (OWS), mellyel a hálón keresztül vásárolt termékekre is automatikusan garanciát vállal.
Ezzel a cég, amely elsőként vezette be régiónkban ezt a szolgáltatást, fokozza és kiszélesíti a magas színvonalú és minőségű internetes rendelést. Az Asbis vásárlói mostantól már a számítógépen keresztül megnézhetik a vásárolandó számítógépes termék garanciális feltételeit. A cég olyan vállalatok termékeit értékesíti a világhálón, mint az Intel, az IBM, a Seagate, a Quantum és a Chaintech. Mikor a rendelést elfogadták, az Asbis automatikusan garanciát vállal a vásárolt termékre. A cégnek egyébként három központja van Európában, és a legnagyobb disztribútor az egykori Szovjetunió utódállamaiban. Az angol internetoldal a www.warranty-service.com címen található, márciustól pedig már magyar, cseh, lengyel és orosz nyelven is elérhető.

Az Asbis Kelet-Közép-Európa egyik legdinamikusabban fejlődő vállalata, több számítástechnikai világcég (IBM, Intel, Seagate, Quantum, Microsoft) első számú disztribútora, amely ügyfeleit a három központon és 20 raktáron keresztül szolgálja ki több mint 1800 számítástechnikai alkatrésszel. 1999-es forgalmuk elérte a 230 millió dollárt.