Az LG bejelentette, hogy Európa ezentúl kiemelt szerepet kap a dél-koreai székhelyű elektronikai vállalat üzleti stratégiájában.
Yong Nam, a cég globális vezérigazgatója a sajtónak nyilatkozva elmondta, hogy Európa sokszínűségének, az itteni oktatás magas színvonalának, a fogyasztók elkötelezettségének, az éles piaci versenynek, valamint az új technológiák gyors és széleskörű befogadásának köszönhetően ideális próbaterep az új termékek és üzleti stratégiák számára. Éppen ezért a társaság több millió eurót szán még az idén fejlesztésre az öreg kontinensen és gyakorlatilag mindenütt növelni kívánja alkalmazottai létszámát. Jelenleg az LG bevételeinek mintegy 19 százaléka származik Európából, ezt azonban lényegesen gyarapítanák. A tervezett változások közé tartozik, hogy a koreai vezetők mellett európai országokból származó menedzsereket neveznének ki a helyi leányvállalatokhoz. Az LG európai székhelye 2004 óta Londonban található, ezen kívül pedig 14 fiókcéget üzemeltet az Unió országaiban.
Az LG 10-15 százalékos forgalomnövekedésre számít az idén Európában, a gazdasági növekedés és az elektronikai piac visszaesése ellenére. A világpiacon a síkképernyős tévék terén második és a mobiltelefonoknál negyedik társaság Európában eddig nem szerepelt ilyen jól, így a váltással nyilvánvalóan ezen a helyzeten szeretnének változtatni.