A most véget ért Hegyalja fesztiválon nem csupán a már kötelező internetsátor segített a látogatók információéhségén és kommunikációs vágyain, külön bloggertalálkozót szerveztek, ahol az érdeklődők és érdekeltek végre személyesen is megoszthatták egymással gondolataikat.
A vasárnap befejeződött Hegyalja fesztivál mindig is a gyönyörű környezetről, kiváló társaságról és felvágásmentes közvetlen légköréről volt híres. A rendezvényt már az is megkülönbözteti a többi hasonló megmozdulástól, hogy a fesztivál a tiszai ciánszennyezés évében jött létre, azonnal felvállalva a környezettudatos gondolkodást. Ehhez most is hűek maradtak a rendezők, hiszen az interneten szervezett Zöldvadművelet 2.0 gerillakertész sorozat mellett külön Tisza-tisztító csónaktúrát is tartottak.
Aki nem szimplán csak blogol, hanem véleménye is volt a hazai és a nemzetközi blogtrendekről, voltak emlékezetes történetei a blogok hatásáról, s ezeket ki is akarta fejteni okos és még okosabb bloggerek társaságában, most lehetőséget kapott minderre a Hegyalja Fesztivál Zöld Színpadán. Mivel a szervezők nem kívántak kizárólag saját ízlésük szerint válogatni a több ezer jobbnál jobb blog között, ezért magára a blogszférára bízták a részvételt, jelentkezéses volt a10-én, délután hat órakor kezdődött találkozó: a meghívottak mellett azok is kifejthették a véleményüket, akiket a jelentkezők közül kiválasztottak a szervezők. A jelentkezéseket e-mailben lehetett leadni a következő adatokkal: a blog neve, típusa, url, napi látogatottság.
Az idén is elért 60 ezres látogatottság mellett az internetsátor már kötelező kellék, ezt idén 12 számítógép és szakértő segítők képviselték. Külön lehetőséget biztosítottak a saját, vagy csoportos fotó készítésére, ezek minőségét pedig a Canon felszerelése és munkatársai biztosították. Az elkészült felvételeket azonnal fel lehetett rakni az internetre, de a helyszínen ki is nyomtatták, sőt akár A3-as méretű plakátot is készítettek belőle szolid 300 forintos összeg befizetése mellett. Bár a fesztiválozás ma már nem olcsó mulatság, érdemes megemlíteni, hogy a hegyalja még mindig tartja magát az elérhető árakhoz, mind a belépő, mind az étel-ital szintjén visszafogott árakat biztosítva, miközben olyan nemzetközi fellépőket is leszerződtettek, mint a Katatonia, vagy éppen Juliette & The Licks, népszerűségének legfontosabb összetevője azonban mindenképpen a kiváló hangulat.