A vállalat tovább növelte részesdését a keresőkből eredő reklámbevételek terén, a Yahoo kissé visszacsúszott, míg a Microsoft tartja pozícióját.
A Google a keresőreklámokból származó bevételeit két százalékkal növelte, elérve a 77,4 százalékos arányt. A most lezárult negyedév eredményei több szempontból is különös érdeklődésre tartottak számot az elemzők körében. Az adatokban nem az az érdekes, hogy növekedés következett be, hiszen az csupán két százalékos, hanem az, hogy nem történt visszaesés. Fontos adat ugyanakkor, hogy a Microsoft tartotta piaci részesdését, ami azonban inkább azt üzeni, hogy nem növelte azokat Live keresőrendszere segítségével. A költséges rendszert a szoftvercég Google-gyilkosnak fejlesztette ki, ám a megtérülés a jelek szerint még várat magára. Mindebből az következik, hogy a Google az enyhe bővülést a Yahoo rovására vitte végbe, és valóban, a Yahoo majdnem két százalékkal 17,8 százalékra csúszott vissza. A mostani adatokat minden bizonnyal felhasználják majd a Google és a Yahoo közeledését rossz szemmel nézők is. A két cég óriás szerződés keretében kötött együttműködési megállapodást, melytől a Yahoo már az első évben 800 millió dolláros többletbevételt remél. Azonban számos amerikai állam, az EU, és a kongresszus is kételyeit fejezte ki az ügylettel kapcsolatban, így az könnyen megbukhat a piacszűköléstől tartó engedélyező szerveken.