A Magyar Telekom Csoport macedóniai tagvállalata, a T-Mobile Macedonia Igazgatósága 2008. augusztus 1-jével a vállalat marketing és értékesítési vezérigazgató-helyettésévé nevezte ki Dr. Altmann Gábort, a Magyar Telekom Vállalati szolgáltatások üzletágának (T-Systems) jelenlegi üzleti stratégia és marketing igazgatóhelyettesét.
A 46 éves menedzser a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki és szakmérnöki diplomát, majd informatikai PhD fokozatot. Ezt követően megszerezte a FEANI (European Federation of National Engineering Associations) euro-mérnöki oklevelét, majd a Case Western Reserve University (Cleveland, USA) MBA diplomáját. Szakmai pályáját Ausztriában, a Schrack Telecomnál kezdte, majd Franciországban, a CERMP (Centre Europeene de la Ressource de Mode Protege) keretében folytatta szoftverfejlesztőként és programozóként. 1991-től az Ericsson Magyarországnál dolgozott különféle pozíciókban, így marketing-, majd projektmenedzserként, kiemelt ügyfélmenedzserként, végül az alternatív szolgáltatókért felelős értékesítési igazgatóként. 2001-től távközlési projekteket irányított: induló vállalkozások működési modelljének kialakítása, pénzügyi-szakmai befektetők megkeresése területén. Altmann Gábor 2002-ben csatlakozott a Magyar Telekom Csoporthoz, és a Makedonski Telekom termékmenedzsment igazgatójaként dolgozott Skopjében, ahol részt vett a vállalat piacközpontú átalakításában és a liberalizációra történő felkészítésében. 2004-ben visszatért Budapestre, és a T-Mobile Magyarország szaktanácsadójaként kiemelt üzleti projekteket vezetett. 2006-tól a Magyar Telekom T-Systems üzleti stratégia és marketing igazgatóhelyetteseként hozzájárult a Magyar Telekom átalakításához távközlési vállalatból infokommunikációs szolgáltatóvá.