Az LG az áprilisi dél-koreai premier után hamarosan Európában is piacra dobja Wine (’bor’) elnevezésű mobiltelefonját, amelyet szokásosnál nagyobb kijelzőjével és betűméretével állítólag a 30-40-es korosztálynak szán a gyártó.
Úgy látszik, a tizen- és huszonéveseknek szánt ’csokoládé’ után a következő korosztályhoz inkább a ’bor’ illik az LG szerint; persze a hivatalos indoklás alapján a készülék arról kapta a nevét, hogy a rózsaszín és a fekete mellett kapható vörös változatának színárnyalata leginkább a vörösboréra emlékeztet. Ami a nagyobb betűméretet illeti, azért a harmincas korosztály többségének erre remélhetőleg még nincs szüksége, mindenesetre a széthajtható készülék fő kijelzője 2,4, a külső pedig 1,8 inch átmérőjű. Emellett, a könnyebb kezelhetőség érdekében külön ’intelligens’ gombok vannak rajta elhelyezve a segélyhíváshoz, a naptár megjelenítéséhez, a hangfelvétel készítéséhez és az állapot-beállításhoz.
A fentiek alapján gyaníthatóan inkább a mobilhasználathoz kevésbé hozzászokott 50-eseknek és 60-asoknak szánt LG Wine várható európai megjelenési ideje és ára egyelőre nem ismert: a készülék teljes ára Dél-Koreában 450 ezer won, ami nagyjából 60 ezer forintnak felel meg.