A napokban zajlott UPC-s próbálkozás után, most a Pannon augusztus 21-étől életbelépő szerződésmódosítása szerint a telefonszámlájukat postai úton befizető előfizetőket 120 forint számla befizetési díj terheli, ugyanez érvényes a személyes, ügyfélszolgálaton történő befizetésekre is.
A Pannon GSM Távközlési Zrt. „Általános Szerződési Feltételeinek (ÁSZF) KÜLÖNÖS SZABÁLYAI és DÍJSZABÁSA Számlás előfizetői szolgáltatáshoz” című 2008. augusztus 21-étől érvényes 1/A. számú melléklet szerint a szolgáltató előfizetőit postai és személyes, ügyfélszolgálaton történő befizetések esetén nettó 100 forint, azaz bruttó 120 forint számla befizetési díjjal terheli. A http://www.pannon.hu/letoltes/postdsz/postdsz080821.pdf címen elérhető 119 oldalas pdf melléklet 92. oldalától olvasható, 9.4-es pont alatti „Egyéb Díjak” része szerint „További díjak” vonatkoznak a fent említett befizetési módokra:
„Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén/telefonszámla/alkalom
bruttó100 Ft nettó120 Ft
Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén /telefonszámla/ alkalom
bruttó100 Ft nettó120 Ft”
Bár bankszámla tartása nem kötelező hazánkban, a jelek szerint a banki átutalás, illetve a csoportos beszedési megbízás az egyetlen számlafizetési mód, amiért nem számolnak fel külön díjat. Amennyiben valaki az eddigi postai és személyes, ügyfélszolgálati befizetés helyett a banki átutalás valamilyen formáját választaná, 240 forintos adminisztrációs díj megfizetése után megteheti:
„9.2. A számlafizetési mód megváltoztatásának adminisztrációs díja
A Szolgáltató az Előfizető által választott és a rendszerekben regisztrált számlafizetési
mód Előfizető általi módosításakor 240 Ft adminisztrációs díjat számol fel.
Díjköteles változtatások:
· postai csekkről eseti banki átutalásra,
· eseti banki átutalásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról eseti banki átutalásra.”