Újabb díjjal gazdagította elismeréseinek palettáját a Nextent Informatikai Zrt. Az Oracle Hungary „A leginnovatívabb partner” címmel tüntette ki a céget, egyedülálló érzelem- és beszédfelismerő Voice Miner termékéért. A partnerdíj program célja, hogy az egész iparág előtt elismerje a kiemelkedő szakmai teljesítményeket.
A kitüntetett ún. Voice Miner az ügyfélszolgálati tevékenység minőségét és hatékonyságát növeli oly módon, hogy a tartalmi elemzés mellett nyomon követi és kimutatja a beszélgetés emocionális változásait, amely fontos szerepet tölt be az ügyfélelégedettség kialakításában.
Az elsősorban magyar nyelvterületre specializált megoldással nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy az ügyintéző milyen módon bánik az ügyféllel. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ellenőrizhetővé válik a vállalati protokoll betartása, pontos képet kap a cég vezetése arról, hogy mely termékei és szolgáltatásai iránt mutatkozik érdeklődés, esetleg milyen termékhez kapcsolódóan nőtt meg a problémás beszélgetések száma. A Voice Miner segítésével a korábbi, sokszor szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett egy teljeskörű, hatékonyabb minőségbiztosítási rendszer alakítható ki. Az eredmények további felhasználásával a cégek egy jóval ügyfélközpontúbb, hatékonyabb, de mégis emberibb marketing és értékesítési stratégiát valósíthatnak meg.