A többek között számítógépeket, perifériákat, félvezetőket és szoftvereket gyártó, 44 országban 120 céggel jelen lévő Acer-csoport adózás utáni nyeresége a tavalyi év első félévének auditált adatai alapján 85 millió dollár volt, ami 200 százalékos profitnövekedést jelent.
Ez a tavalyi évben 7,5 millió eladott PC-t és mintegy 4 millió monitort tesz ki. A PC-piacon az IDC által 7-8. helyre sorolt, a notebookpiacon pedig az első 5 között jegyzett gyártó ez utóbbi termékével az európai régióban, Olaszországban 25 százalékos részesedéssel az első helyen áll. Kelet-európai, elsősorban a notebookok és szerverek értékesítésében elért sikereit - a minőség mellett - egyértelműen az itteni piac árérzékenységének tudja be. Az e két termék eladásával kapcsolatos számokat nézve minden érintett országban ott van az első tíz hely valamelyikén, idehaza - saját adatai alapján - a mobilszámítógépek piacának 10 százaléka az Aceré. Ma már olyan felhasználók fémjelzik a tajvani cég nevét, mint a német Mc Donald's, az Allianz biztosítótársaság, a Henkel vagy a hamburgi rendőrség.
A magyar disztribúciós csatornán keresztüli értékesítés a korábbi pénzügyi évben 86 százalékkal növekedett, a még le nem zárult 1999/2000-es esztendő jelenlegi adatai pedig az előzőt csaknem 2/3-dal meghaladó növekedésre engednek következtetni. A cég hazai referenciái közül a Matávot, a Magyar Postát és a Miniszterelnöki Hivatalt említi szívesen az Acer.