Megjelent a rEVOL Express Útnyilvántartó modulja

forrás Prim Online, 2008. augusztus 10. 11:22

Elkészült a rEVOL Express Útnyilvántartó modulja. A legújabb kiegészítő programmal nyolcra bővült a dobozos szoftvercsaládhoz választható modulok száma, amely portfolió ősztől az ügyfélkapcsolat-kezelő modullal fog tovább szélesedni. Az informatikai cég legnagyobb példányszámban futó saját fejlesztésű termékét már több mint 5000 vállalkozás használja.

A 2007 második felében megújult rEVOL Express újdonsága, hogy a dobozos szoftvercsaládok között egyedülálló módon a kisvállalati felhasználók a számukra hasznos funkciókat tartalmazó modulokból állíthatják össze a működésüknek legmegfelelőbb ügyviteli szoftvert. A most bejelentett Útnyilvántartó modult a különálló szoftverként is sikeres Mérföldkő termék alapján integrálták be az Express programba, a növekvő ügyféligények alapján.

Az útnyilvántartó modul legfontosabb tulajdonságai: A program segítségével gyorsan és egyszerűen pótolhatók az esetleges elmaradások, illetve biztosítható, hogy a jövőben naprakész legyen a kötelező útnyilvántartás. A program automatikusan elkészíti a havi elszámolását – az Útvarázsló funkció segítségével pedig tervezhetők, majd könnyedén rögzíthetők ezen útvonalak. A beépített távolság adatbázisok és előre definiálható körutak segítségével egyszerűbb és költséghatékonyabb lesz az útvonaltervezés.

Az aktuális határidők, időpontok jelzése funkció jelzi, ha a használatban lévő személygépjárműnek lejár a műszaki engedélye, zöldkártyája vagy esedékes befizetni a súlyadót esetleges biztosításokat, így tovább könnyíti a vállalkozás adminisztratív teendőit. A programban korlátlan számú személygépkocsi tartható nyilván.

A szoftver integráltságának köszönhetően jelentősen egyszerűsödnek a számviteli teendők: a modulok közötti adatkapcsolatnak köszönhetően, nem szükséges például a partneradatok többszöri rögzítése, azok az útnyilvántartás készítésekor is automatikusan megjelennek. Az útnyilvántartó a Házipénztár modullal is együttműködik, így az utazással kapcsolatos különböző költségeket sem kell kétszer rögzíteni, mivel automatikusan átvezetésre kerülnek. Nem csak a rögzítés egyszerűbb, hanem például ha egy partner elérhetősége megváltozik, elég egy helyen javítani a programban, ezáltal csökkenthető a hibázás és az információvesztés esélye. A felhasználó nem külön rendszereket használ, hanem egy programban tud különböző ügyviteli folyamatot kezelni - ezáltal hamarabb elvégezhető a szükséges adminisztráció, és több ideje jut az érdemi munkára.

A számlázóprogramról bővebb információ