A független brit reklámfelügyelet (ASA) félrevezetőnek találtan és ezért betiltotta azt az iPhone 3G tv-reklámot, amely az internet összes elemének meglétét állítja a készüléken.
Az ASA közleménye szerint ugyanis a Flash és Java szoftverek, illetve az ezeken keresztül elérhető grafikus és mozgóképes webes tartalmak igen fontos részét képezik a világhálónak, márpedig ezek nem futnak az iPhone 3G-n. Ennek eredményeképpen az iPhone mobil Safari böngészője nem ugyanúgy jeleníti meg a weboldalakat, mint egy személyi számítógépen futó hagyományos és megszokott, ténylegesen teljes böngésző. Az ASA éppen erre támaszkodva hozta meg döntését, szerintük ugyanis az Apple reklámja a fentieknek az ellenkezőjét sugallja a felhasználóknak, azaz teljes internetes élményt ígér.
Az Apple azzal védekezett a félrevezetés vádja ellen, hogy „az internet összes része” alatt ők csupán az összes weboldal megjelenítésének képességét értették. Az eset érdekessége, hogy az Apple reklámjai régóta zavarják a versenytársakat, akik szerint azok félrevezetőek és megalapozatlanok. Az Apple „I’m a Mac” reklámhadjárata például a Windows PC-ket tünteti fel negatív fényben, a Microsoft azonban végül nem hagyja annyiban és egy 300 millió dolláros ellenkampánnyal készül visszavágni Amerikában, az egyik legismertebb ottani komikus szerepeltetésével.