A brüsszeli Canalys piackutató cég legfrissebb jelentése szerint a Mio Technology első helyen áll a közép- és kelet-európai (CEE) régió GPS piacán. A tajvani vállalat minden eddiginél jobb eredményt ért el a második negyedévben – részesedése a GPS eszközök piacán meghaladta a 35%-ot -, ami vezető pozíciót biztosít a Mio számára a közép- és kelet-európai régióban.
A Mio Technology 82%-ot meghaladó piaci részesedésével szintén első helyen áll a PDA (Personal Digital Assistant) eszközök piacán. A 2002-ben alapított mobil navigációs technológiákkal és termékek gyártásával foglalkozó vállalatnak jelenleg egyaránt vannak telephelyei Tajvanban, Kínában, Észak-Amerikában, Ausztráliában, Japánban és Dél-Koreában. A Mio Technology több mint 1500 embert foglalkoztat világszerte és termékei 47 országban kaphatók. A vállalat a mobil navigációs termékek széles választékát kínálja, beleértve a jármű-navigációs rendszereket, kézi eszközöket, és a GPS PDA telefonokat és eszközöket, melyek segítségével még egyszerűbbé válik a világ felfedezése.
Anna Janas, a Mio CEE régiós üzletágának márkamenedzsere úgy értékelte a Canalys Report 2008 jelentésben foglaltakat, hogy a 35%-ot meghaladó részesedés kiemelkedő teljesítmény egy olyan piacon, ahol igen erős a konkurens gyártók versenye. Az eredmények nyomán a Mio feljogosítva érzi magát, hogy még több pénzt fordítson szolgáltatásai színvonalának javítására, például ingyenes térképfrissítésekre vagy modern telefonos ügyfélszolgálatra.