Anna Bradley, a brit hírközlési hatóság, az Ofcom Fogyasztói Testületének elnöke is előadást tartott a szeptember 17-i budapesti "FogyasztHatóság - Állami szerepek a fogyasztói tudatosság növelésében" című, az NHH által szervezett konferencián.
A kilenctagú fogyasztói panel elnökasszonya, aki ez év januárjától tölti be ezt a posztot, többek között kifejtette: manapság a távközlési piacok gyors változása sok esetben az ezt megfelelő ütemben követni nem tudó fogyasztók aggodalmát váltja ki. Ezért is alakították ki az Ofcom fogyasztói testületében azt a gyakorlatot, hogy a fogyasztók tapasztalataikat visszacsatolhatják, másokkal megoszthatják. A brit hatóság nagy súlyt helyezett és helyez arra, hogy ügyfél központú szabályokkal segítse a fogyasztói tudatosság emelését. Ilyenek: felmérések a fogyasztói viselkedésről és fogyasztói panaszokról; ügyfélképviselet és a felhasználóknak nagyon fontos konzultációk megszervezése. Az Ofcom vallja: a fogyasztói érdekképviseletet be kell építeni a mindenkori hírközlési szabályozásba. Bradley asszony kiemelte: a felhasználókat támogatni kell abban is, hogy a médiában való megfelelő szintű jártasságra szert tegyenek, az emberek felismerjék a nekik megfelelő információkat, képesek legyenek a médiában megjelenő hírközléssel összefüggő minden nemű információt a helyén kezelni.