Október elsején lépett életbe a japán Matsushita Electric vállalat januári döntése, hogy ezentúl a Panasonic márkanevet használja a teljes társaság hivatalos elnevezéseként.
Az 1918 óta üzemelő elektronikai cég fennállása során használta a Panasonic, Technics, Ramsa, Észak-Amerikában a Quasar és a japán piacon a National márkaneveket is, utóbbit háztartási készülékekhez és eszközökhöz. A Konosuke Matsushita által alapított oszakai székhelyű vállalat 2003-ban kezdte meg a Panasonic márkanév kiterjesztését, illetve ekkor kezdték használni az „Ideas for life” (kb. „ötletek egy életre”) szlogent is. A National márka 2010. március 31-ig még használatban marad Japánban. A vállalat alapításának 90. évfordulója jó alkalom a végleges névváltoztatásra, miáltal a forgalmazott márka és a cég elnevezése végre egyezni fog.
A Panasonic a 2007. március 31-én végződő üzleti évben 77,19 milliárd dollár értékű forgalmat produkált nettó értéken. A cégnek az utóbbi időben is sikerült megtartania vezető szerepét számos technológiai ágazatban.