A Synergon Informatika Rt. a magyar piacon elsőként az Oracle CRM megoldásával bővíti kínálatát az e-business szolgáltatások területén.
Az Oracle ügyfélkapcsolati alkalmazások (CRM) internetes és hívóközpont alapokon teremti meg az ügyfélkapcsolatok központosított nyilvántartását és kezelését. Az Oracle CRM alkalmas a marketing- és értékesítési tevékenység összehangolására. A megoldás call centerrel összekapcsolható, három önállóan is telepíthető modulcsaládból tevődik össze, amelyek a következők: értékesítésautomatizálás, marketingkampányok teljes kivitelezése és ügyfélgondozás. Az alkalmazás biztosítja a vállalati információs csatornák kompatibilitását, megosztja az adatokat az integrált vállalatirányítási (ERP) és back-office rendszerekkel, bekapcsolja a vállalati információs vérkeringésbe az internetes alkalmazásokat, ily módon növelve az ügyfélközpontú vállalati működés hatékonyságát.
Az Oracle és a Synergon együttműködve építik ki ügyfeleik részére a CRM megoldást. Az Oracle a szoftvert és a hozzá szükséges rendelkezésre állást, valamint a termékekhez kapcsolódó tanácsadást biztosítja, a Synergon pedig jelentős tapasztalati hátterével és a szoftver testre szabásával járul hozzá a rendszer kiépítéséhez. A rendszer komplexitását növelik a Synergon által kínált Oracle üzleti intelligencia (business intelligence) és adatbányász (data-mining) eszközök, melyek a döntés-előkészítést a rejtett összefüggések felfedésével és az ügyfélviselkedés elemzésével támogatják. A Synergon jelenleg kiépülő saját ügyfélkapcsolati rendszere is az Oracle CRM-re épül.