Meglehetősen kínos esemény, hogy az Orange európai mobilszolgáltató felfüggeszti a RIM Blackberry Bold okostelefonok forgalmazását mindaddig, amíg a gyártó ki nem javítja a készülék szoftverhibáit.
Az Orange nem részletezte a hibák természetét, ugyanakkor a készülékkel az ismert problémák többsége abból adódott, hogy nem minden esetben tudott zökkenőmentesen csatlakozni a 3G hálózatokra, holott éppen ez lenne a mobil egyik legfontosabb funkciója. Az Orange mindenképpen számít a Research In Motion részéről a hibát kijavító frissítés kiadására, amely egy kiszivárgott belső körlevél alapján állítólag heteken belül várható. Az eset azért is különösen kínos, mert a Bold lenne az első 3G Blackberry az amerikai AT&T kínálatában, azonban a forgalmazás egyelőre késik, egyes spekulációk szerint éppen a fenti szoftvergondok miatt.
A RIM idén ősszel, a Pearl sikerén felbuzdulva gőzerővel folytatni szeretné a terjeszkedést a hétköznapi fogyasztói piacon; erre példák a széthajtható Pearl-változat, illetve az érintőképernyős Storm készülékek. A Blackberry készülékek sikerét mindeddig éppen a praktikus és megbízható szoftver jelentette, így a Bold problémája kifejezetten kínos lehet a RIM számára.