Arcanum

Dixie Flatline Dixie Flatline, 2000. február 29. 18:15
A Fallout hallatán minden szerepjáték rajongó szívritmusa megkétszereződik, verejtékezni kezd, majd ösztönösen a polcra nyúl...
Kapaszkodjatok meg, tegyétek kezeteket a pészmékerre, ugyanis a Fallout univerzum megalkotója, Tim Cain és volt Fallout fejlesztők (Jason Anderson, Leonard Boyarsky, Chris Jones, Jesse L. Reynolds, Mark Harrison és Sharon Shellman) egy hasonló szerepjátékon, az Arcanumon dolgoznak.

Az Arcanumban egyesítették a Fallout poszt-apokaliptikus világát a fantasy szerepjátékok főbb ismérveivel, így született meg az Arcanum egyedi világa, ahol a technológia és a mágia egyenlő mértékben jelen van. Orkok gépfegyverekkel, Elfek finom gyilkológépekkel felvértezve tengetik napjaikat.

A Fallout-ból megismert módon történik a karakterek generálása. Nincsenek külön osztályok, helyette pont-alapú rendszerrel formálhatjuk kedvünk szerint a karaktereinket. Saját magad döntesz, hogy melyik irányba fejleszted tovább hőseidet (igen, egyszerre több karaktert kell irányítanod, nem egyet), csupán a kreativitásod szabhat határt.

- 8 alap tulajdonság (Erő, Bölcsesség, Karizma stb.), és több mint egy tucat ezekből az értékekből számított plusz képesség (pl.: méreg rezisztencia, karakter sebessége stb.) - 16 elsődleges képesség (pl.: Szerencsejáték, Gyógyítás és Zárnyitás) - 80 varázslat 16 különböző iskolából - 56 technológiai fokozat 8 diszciplínából

Főbb jellemvonások:
• Dinamikus, színes fények
• Akkurátus éjjel-nappali ciklusok • Árnyék vetül a fákról, és napszaktól függően változik egyes tárgyak színe
• A képességek, különösen a harci és tolvaj skillekre kihatnak a fényviszonyok
• Valós Idejű- és Körökre Osztott Harc
Kedved szerint váltogathatsz a két játékmód között. Unod már az ogrék hadát? Intézd el őket valós idejű harcrendszerben. Kemény csatának nézel elébe? Gondosan megtervezheted a körökre osztott rendszerben.