Az FHB, a Pannon, a T-Mobile és az MPP által közösen kifejlesztett MobilFizetés szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a két mobilszolgáltató ügyfelei egy, hazánkban merőben új, kényelmes, biztonságos és innovatív fizetési módszert vegyenek igénybe.
A mobilszolgáltatók évek óta foglalkoznak sikeresen hazánkban olyan mobilkereskedelmi szolgáltatásokkal, amelyek a szolgáltatóknál vezetett egyenlegek terhére teszik lehetővé mobiltelefonon keresztül termékek és szolgáltatások megvásárlását.
A piaci tapasztalatok, az ügyfelek és a kereskedők visszajelzései azt mutatták, hogy a mobilkereskedelem elterjedésének feltétele a széles termékskála, a magas költési keret biztosítása, a családtagok vásárlási lehetőségének biztosítása, az egymás között történő pénz küldésének lehetősége, valamint a kereskedő és az ügyfél között történő gyors elszámolás. A Pannon, a T-Mobile, az FHB és az MPP a jelentkező piaci igények figyelembevételével fejlesztették ki a magyar piacon elérhető egyik legkorszerűbb mobilfizetési megoldást.
A MobilFizetés szolgáltatás a Pannon és a T-Mobile számlás és kártyás előfizetői számára – a szolgáltatás keretében nyitott FHB bankszámla, valamint az ahhoz opcionálisan kapcsolódó hitelkeret terhére – különböző pénzügyi műveletek mobiltelefonos intézését teszi lehetővé. Így pl.:
· termékek és szolgáltatások ellenértékének mobiltelefonon keresztül történő kifizetését a rendszerhez csatlakozott kereskedőknél személyesen, vagy távoli eléréssel;
· mobiltelefon-számlák befizetését, illetve egyenlegfeltöltést;
· pénz küldését és fogadását a szolgáltatást igénybevevő ügyfelek között függetlenül attól, hogy melyik, a szolgáltatásban résztvevő távközlési szolgáltató ügyfelei,
· biztosíthatja a valós idejű elszámolást a hét minden napján 0 – 24 óra között a kereskedők és az ügyfelek között;
· a jövőben a rendszerhez csatlakozó közmű jellegű díjak számláinak kifizetését.
A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.