Honlapon és hirdetésben elhelyezhető hívógomb

forrás Prim Online, 2008. november 8. 15:22

Különleges megoldást kínál online kampányok lebonyolításához, illetve céges weboldalak számára „ingyenes hívógombjával" az Opennetworks telekommunikációs szolgáltató. A ClickToCall tetszőleges weboldalba, bannerbe, e-mailbe ágyazható hívógomb, amely lehetőséget biztosít külön program installálása nélkül, közvetlenül a számítógépről telefonhívások kezdeményezésére. A látogató közvetlenül a weboldalon tud élő, telefonos eligazítást, tájékoztatást kapni, úgy, hogy eközben mindvégig az oldalt böngészi. Az Adverticummal kiszolgált bannerekben is elhelyezhető híváskezdemenyező link.

A telefonhívás a látogató, érdeklődő számára ingyenes, ezt a megrendelő cég a www.opennet.hu oldalon mindenkor közzétett diszkont percdíjak alapján fizeti. A szolgáltatás lényegében egy internetes zöldszám-szolgáltatás, a vezetékes, hagyományos zöldszám költségeinek töredékéért. Az Opennetworks központjával történő közvetlen IP alapú összeköttetés esetén a teljes forgalmi díj lenullázható.

Az újszerű marketingeszköz előnye többek között, hogy a hirdető az online hirdetésében ingyenes hívás lehetőségét kínálhatja az érdeklődőknek további, élőszavas felvilágosítás céljából. Portálon elhelyezve a hívógombot, az ügyfél a weboldal böngészése közben tud élő, interaktív szóbeli segítséget kapni, biztosítva a maximális ügyféltájékozódást. A telefonos hívógombra kattintva bármely érdeklődő ingyenesen hívhatja a hirdetőt, de akár telefonos kérdőívben is részt vehet. Ehhez az ingyenes híváshoz az érdeklődőnek semmilyen külső program telepítése, elindítása nem szükséges, illetve regisztrálnia sem kell külső szolgáltatásokba. A ClickToCall testre szabható, a hívás közben látható felületen egyedi arculati elemek jeleníthetők meg, hirdetési üzenet olvasható a hívógomb közelében. A megoldás gazdaságos is, mert szemben a kék és zöld számokkal, a hívás az ügyfélnek mindenkor ingyenes, a weboldal-, portálüzemeltetőnek pedig alacsony percdíjon, illetve telefonközponti integráció esetén teljesen ingyenesen biztosított – gyakorlatilag egy internetes zöld szám, amely sem az ügyfelet, sem az előfizetőt nem terheli a hívásforgalmi díjakkal. További előny, hogy a portálon elhelyezett ClickToCall lehetővé teszi az oldalt külföldről látogató ügyfelek számára is az ügyfélszolgálat bárhonnani, ingyenes elérését.

A szolgáltatás működtetéséhez szükséges teljes infrastruktúrát az Opennetworks telekommunikációs szolgáltató biztosítja. A látogatók, érdeklődők oldaláról két feltétel szükséges a weboldalról kezdeményezett híváshoz: tetszőleges headset megléte és párhuzamos beszélgetésenként 100 Kbit/s sávszélességű internetelérés.

A Prím Online kiadója, az Adverticum Zrt. hirdetéskiszolgáló rendszere is támogatja a ClickToCall megoldást, vagyis az Adverticum rendszerével kiszolgált bannerekben is elhelyezhető híváskezdeményező link.