Öt évre bővül az Eizo monitorok szervizszolgáltatása

Kiss Ádám Zoltán, 2008. november 9. 23:06

Az Eizo új szolgáltatást jelentett be hazánkban, november 1. után vásárolt monitorjaira 5 év helyszíni garanciát ad.

Vásárlási döntéseink meghozásakor nem csak az ár és a műszaki paraméterek,vagy éppen a kinézet a fontosak, hasznos, ha figyelembe vesszük, a vásárlás után mennyi gondunk lehet a készülék használata közben. A kötelező egyéves garancia pillanatok alatt letelik, és ezek után a javítás költsége vetekedhet egy új monitor árával. Éppen ezért jó hír, hogy minden, a 2008. november 1. után vásárolt Eizo monitor listaára tartalmazza a monitor 5 éves helyszíni garanciális szervizelését. A monitorok meghibásodását a végfelhasználók az Albacomp Zrt. 06-22-515-413 központi szám felhívásával jelenthetik be. A monitor széria számának egyeztetése után az Albacomp munkatársai a helyszínre térítésmentesen kiszállnak és – amennyiben a javítás a helyszínen nem oldható meg- a monitort telephelyükre szállítják. A javítás végeztével a készüléket az ügyfélhez visszaszállítják. A helyszíni garancia a javítás idejére történő cserekészülék biztosítását nem foglalja magában.