A CBS tévétársaság után most az MGM filmstúdióval kötött szerződést a Google arról, hogy hosszabb lélegzetű mozgóképes tartalmakat töltenek föl a YouTube videómegosztó weboldalra.
A CBS és a Google között még október elején született egy erre vonatkozó megállapodás, amelynek keretében a Star Trek, a Beverly Hills 90210, a Dexter, vagy a MacGyver 50 perc körüli hosszúságú epizódjai jelentek meg az oldalon. A Metro Goldwyn Mayer-től most egyfelől teljes klasszikus filmek kerülnek föl a videómegosztó portáltra, mint például A hét mesterlövész, vagy pedig rövidebb klipeket lehet megnézni az olyan viszonylag újabb produkciókból, mint amilyen a Dr Szöszi. A partnereknek mindebben az jelenti az üzletet, hogy egy a képkereten kívül elhelyezett reklámcsík a nézettség függvényében bevételeket hozhat a számukra.
A Google célja a megállapodásokkal nyilvánvalóan az, hogy végre pénzt lásson a jó drágán vásárolt és egyébként valóban rendkívül népszerű portálból. Az internetes tartalomszolgáltató többször is úgy nyilatkozott, hogy belátható időn belül sem előfizetéses rendszert, sem pedig megszakításos reklámokat nem terveznek, hanem egyéb, esetleg kísérleti, a felhasználók által jobban elfogadott reklámtechnikákra helyezik a hangsúlyt. A konstrukció ugyanakkor a szerzői jogok által védett anyagok megjelenésének szempontjából is kedvező, hiszen legális, de mégis ingyenes lehetőséget jelent.