A Vodafone Magyarország az idei évben először adta ki önálló jelentését hazai társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről.
A vállalatcsoport célja, hogy 2010-re a Vodafone legyen az emberek által a legmegbízhatóbbnak tartott márka. A Vodafone Magyarország ezen célkitűzés fényében határozta meg vállalati felelősség stratégiáját és akciótervét. Ezek középpontjában a vállalati felelősség programok és az üzleti tevékenység hatékony összehangolása mellett az érintettekkel való rendszeres párbeszéd, a megfelelő tájékoztatás és a munkavállalók ezirányú elkötelezettségének erősítése áll.
Néhány érdekes információ a vállalat társadalmi felelősségvállalási eredményeiről:
A Vodafone első társadalmi felelősségvállalási jelentése bemutatja a vállalat gazdasági, társadalmi és környezeti hatásainak kezelésével kapcsolatos stratégiáját, valamint az elmúlt időszak – ezen belül hangsúlyosan a 2008. március végén zárult 2007/2008-as üzleti év – kezdeményezéseit és az elért eredményeket. A jelentés nyomtatásban elkészített változata a papírfelhasználás csökkentése érdekében csupán egy rövidített összefoglaló, a részletesebb adatokat online, a vállalat honlapjának társadalmi felelősségvállalással foglalkozó oldalain teszik elérhetővé hamarosan.
A Vodafone Magyarország vállalati felelősség jelentése megtalálható itt.