Az új alkalmazás lehetővé teszi az elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített dokumentumok szerveroldalon történő automatikus banki ellenőrzését. Az UniCredit Banknál a NetLock által kiépített rendszer az elektronikus cégeljárásban használt, valamint az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) által kiállított - elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített - elektronikus nemleges (0-s) igazolások ellenőrzését végzi.
A NetLock Kft. egyedi igényeknek megfelelve, több körös egyeztetés után, több kandidáló közül bizonyult a legalkalmasabbnak az új rendszer kiépítésének és üzemeltetésének jogára.
Az UniCredit Banknál már 2007 eleje óta elfogadják az e-aláírással ellátott dokumentumokat, a cégokirattól kezdve az ügyvédi aláírásmintán át az APEH-adóigazolásig. A korábbi, részben manuális ellenőrzést 2008 nyarán váltotta fel az a fejlett informatikai megoldás, amely teljesen automatizált módon képes vizsgálni az elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített dokumentumokat, ezzel jelentősen egyszerűsítve és gyorsítva a folyamatot. További előny, hogy csökken a manuális feldolgozásból adódó hibalehetőségek száma, mindemellett a rendszer környezetkímélő, hiszen jóval kevesebb papír felhasználását igényli az ügyintézés.