A KPN leányvállalataként működő Getronics Magyarországon két leányvállalatot működtet, amelyek 14 Mrd forint éves árbevétellel rendelkeznek, és 450 alkalmazottat foglalkoztatnak. A hazai ügyfeleket az IT-outsourcing-ra és rendszerintegrációra specializálódott, mintegy 80 fős Getronics Magyarország Kft. szolgálja ki. A 2004 óta regionális szolgáltató központként (Global Service Center – GSC) működő EMEA Távolsági Szolgáltató Zrt. pedig mintegy 370 fővel, 12 nyelven nyújt infokommunikációs üzemeltetés-támogatási szolgáltatást Európában.
Rátkai Péter, a mintegy 32 magyar ügyféllel kapcsolatban álló kft. ügyvezetője ma sajtótájékoztón elmondta: a Getronics magyarországi árbevételének 31 százaléka származik rendszer- és üzemeltetési- outsourcing szolgáltatásokból. Az árbevétel 21 százalékát teszik ki a projekt-szolgáltatások, az alkalmazásfejlesztés és a rendszerintegráció, míg a forgalom 19 százalékát a Cisco, Microsoft és Dell termékek értékesítéséből származó árbevétel adja. A GSC Budapest (közvetlen magyarországi ügyfél nélkül működve) az árbevétel 29 százalékát hozta, 7x24 órás szolgáltatásaival.
A Getronics Magyarország Kft. az évek során stabil hazai ügyfélkört alakított ki egyenletes eloszlásban a piaci szegmensek között, így kellően diverzifikáltan a stabil növekedéshez. A vállalat árbevételének 38 százalékát ipari ügyfelei, például a MOL, Shell, Audi Hungária, McDonalds, Vegyépszer adják. Az árbevétel 25 százalékát teszik ki a távközlési vállalatoktól, például a Magyar Telekomtól és a British Telecomtól érkező megrendelések. A vállalat ügyfeleinek 20 százalékát hozzák a bankok és pénzintézetek, például az OTP, Raiffeisen Bank, Budapest Bank, CIB Bank és az ING. A fennmaradó 17 százalék pedig a kormányzati ügyfelektől, egyebek között az ORFK, APEH, MÁK, Nyilvántartó Hivatal és az Agrárkamara érkezik.
Rátkai a jövőben hazai tervekről is szólt a mai sajtótájékoztatón. Az informatikai rendszerek külső szakértőhöz történő kihelyezése, az IT-outsourcing csökkenő ICT-költségek mellett biztosítja a vállalatok számára az üzletfolytonosságot és a magas szintű rendelkezésre állást, ezért a Getronics ezen a területen növekedést vár. 2009-ben várhatóan felértékelődik az EU-s források hatékony felhasználása, amely a szakmailag kompetens, felkészült vállalkozók számára bővülő lehetőségeket biztosít. A Getronics hazai létszáma a tervek szerint 2010-ig közel a duplájára nő, ezzel a Getronics által Magyarországon foglalkoztatottak száma várhatóan eléri a 800 főt.
Újvári Krisztián tanácsadó szólt a Getronics „Future-Ready Workspace” (FRW, infokommunikációs munkakörnyezet) szolgáltatásáról, amely a vállalatoknál található munkakörnyezetek teljes informatikai és kommunikációs infrastruktúrájának hatékony üzemeltetését biztosítja. Az FRW kialakítása során szabványpos modulokból tipizált munkakörnyezeteket (pl: főnök, kereskedő, könyvelő) tervez meg, vezet be és üzemeltet a Getronics. A felhasznált technológiák lehetővé teszik, hogy a vállalatok és különféle szervezetek felhasználói biztonságosan, bármikor és bárhonnan kommunikálhassanak és együttműködhessenek a megszokott környezetben. A Getronics FRW biztosítja, hogy a szervezetek ICT-infrastruktúrája rugalmasan kezelhető és megfizethető, valamint a változások követésére is felkészült legyen. Használatával a jelenlegi üzemeltetési költségek a Getronics tapasztalatai szerint 20-30 százalékkal csökkenthetők.