A Motorola vállalati mobilitási üzletága ma bejelentette, hogy Service from the Start with Comprehensive Coverage nevű, a cég mobil számítógépeire érvényes szolgáltatási szerződésének hatályát mától a tartozékokra is kiterjeszti.
A mobil számítógépek véletlen sérüléseire vonatkozó védelem ezentúl automatikusan érvényes az ezekkel a termékekkel együtt árusított csuklópántokra, akkufedelekre, érintőceruzákra és képernyővédőkre is. A vevők a hardver megvásárlásának napjától nyugodtak lehetnek: bármi is sérül meg, akár a képernyő, akár a billentyűzet, a szolgáltatás fedezi a javítás költségét. A külső alkatrészekre vonatkozó garanciával a Motorola újabb tanújelét adja az ügyfelei iránti elhivatottságának: ügyfeleit nem terheli többé pluszkiadás a javításokkal kapcsolatban, csökkennek a készülékek birtoklásával járó költségek és a vevők a korábbinál is nyugodtabban összpontosíthatnak a vállalkozásuk ügyeire.
A kibővített Service from the Start with Comprehensive Coverage szolgáltatás a világ minden pontján elérhető az MC17-es, az MC1000-es és az MC9000-es sorozatú mobil számítógépekhez, valamint az MC35-ös, az MC70-es és az MC75-ös EDA (vállalati digitális asszisztens) modellekhez.
Tom Collins, a Motorola vállalati mobilitás üzletágának nemzetközi műveletekért felelős alelnöke szerint a Service from the Start bevezetésével a Motorola újradefiniálta az ügyfélkiszolgálás, mivel ezzel olyan védelmet biztosít a termékeinek, amely korábban teljesen ismeretlen volt ebben az ágazatban. Hozzátette: „A fedezett termékek körének kibővítésével a Motorola egyszerű módszert kínál ügyfeleinek a javítási költségek kalkulálhatóvá tételére, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben döntő előnynek számít.”
A kibővített Service from the Start with Comprehensive Coverage szolgáltatás mától elérhető a Motorola értékesítői hálózatában és a Motorola PartnerSelect rendszerének tagjainál, de érvényes a már szerződött ügyfelekkel korábban megkötött átfogó szolgáltatási megállapodásokra is.