A német légitársaság járataira az eddigi online, illetve az utas által önállóan végzett check-in után új e-szolgáltatást vezet be: a mobiltelefonjukra érkező beszállókártyával, papír felhasználás nélkül léphetnek az utasok a repülőgépek fedélzetére. Az új szolgáltatás 2008. decemberétől érhető el Budapesten, a Ferihegyi repülőtér 2-es terminálján. A mobiltelefonos beszállókártyát nyáron mutatta be a német légitársaság, s azóta már Amszterdamban, Londonban, Bécsben és Varsóban is sikerrel bevezették.
A német légitársaság Budapestről induló járataira az utasok az online, illetve mobil internetes check-in után már jelenleg is saját maguk nyomtathatják ki a beszállókártyát, így maguk választhatnak a szabadon elérhető helyek közül, hová is szeretnének ülni. A mobiltelefonos beszállókártya esetében még egyszerűbb lesz a helyzet: ha az utas ezt a kényelemes és környezetbarát megoldást választja, e-mailben, vagy SMS-ben kap egy elektronikus beszállókártyát az internetképes mobiltelefonjára. Ez az e-beszállókártya a fontosabb adatokat, így az utas nevét, a járat számát és az indulás időpontját egy kétdimenziós vonalkódon tartalmazza, így a csak kézipoggyásszal rendelkező utasoknak a beszálláshoz mindössze a biztonsági ellenőrzést kell elvégezniük. A beszállási kapunál egy szkenner olvassa le a mobiltelefonról a jegy adatait és az utas teljes mértékben papírfelhasználás nélkül repülhet a Lufthansa járaton.
A szolgáltatás igénybevételéhez a mobiltelefonos foglaláskor a mobile.lufthansa.com oldalon a „Mobile Boarding Pass“ menüpontot kell kiválasztani. A jegyfoglalás során az e-mail cím megadása és ellenőrzése után az utasok azonnal megkapják elektronikus beszállókártyájukat.