A dél-koreai JoongAng Daily 2008-as statisztikája alapján az LG-nek egy hajszállal sikerült megelőznie a világpiacon az igencsak gyengélkedő Motorolát és a harmadik helyre előlépnie a mobiltelefon-gyártók rangsorában.
A közzétett adatok szerint a Nokia 470 millió, a Samsung 200 millió, az LG 100 millió, a Motorola 99,9 millió, míg a Sony Ericsson 96,6 millió mobiltelefont értékesített tavaly. Ami azt jelenti, hogy az LG-nek mindössze százezer példánnyal sikerült volna felülmúlni a Motorolát, ez pedig ugye bőven belül van a hibahatáron, ráadásul a statisztikát egy dél-korai napilap tette közzé, az LG-től származó információkra alapozva. Szóval a hír inkább tendenciát, semmint tényekkel alátámasztott realitást jelez, ráadásul a sorrendet az idei év még többször is átírhatja, elég csak megnézni, hogy az ötödik SE is mindössze 400 ezer készülék híján maradt le a dobogós helyről. Ráadásul az sem mindegy, hogy melyik gyártó mekkora arányban adott el drágább, nagyobb nyereséget jelentő készülékeket, azaz a pénzben mért forgalom akár egész más rangsort adhat 2008-ra is a harmadik, negyedik és ötödik helyen.
2009 egyébként kimondottan nehéz évnek ígérkezik a mobilpiac számára, ugyanis a mértékadó elemzők és maguk a gyártók is, mint például az első Nokia és a második Samsung, visszaesést jósolnak a kereslet tekintetében. Emellett természetesen tovább folytatódik a belépő szintű készülékek árzuhanása a fejlődő térségekben, míg az okostelefonok forgalmát várhatóan visszafogja az európai és észak-amerikai vásárlók válság miatti óvatossága.