Még több navigációs eszközzel jelenhet meg a Mio Kelet-Európában

forrás Prim Online, 2009. január 27. 17:14

A Mitac befejezte a Magellan Navigation fogyasztói navigációs eszközökkel foglalkozó üzletágának felvásárlását. Ez a tranzakció a Magellan fogyasztói terméküzletágának minden vagyoneszközét érinti, beleértve a Magellan márkanevet, a navigációs szoftvert, szabadalmakat, védjegyeket, szellemi termékeket és disztribúciós csatornákat. Az így megalapuló MiTAC Digital Corporationt a közelmúltban kinevezett elnök, Kevin Chuang vezeti majd.

A felvásárlásnak köszönhetően a Mio anyacégének, a Mitacnak támogatási szerepköre a jövőben megnő, további portfóliószélesítéssel még több navigációs eszközzel jelenhet meg a Mio a kelet-közép-európai piacon.

A Magellan márka ereje elsősorban a fogyasztói márkapreferenciákban, illetve az észak-amerikai hordozható szabadidős és autós navigációs piacon kiépített disztribúciós csatornáiban rejlik. A vállalat díjnyertes termékei közé tartoznak például a RoadMate, illetve a Maestro hordozható autós navigációs rendszerek, valamint a Triton szabadidős, kézi navigációs eszközök.

A MiTAC International a Mio és a Magellan márkákat szétválasztja az észak-amerikai piacon.

A MiTAC Digital Corporation központja a kaliforniai Santa Clarában lesz.