A Vodafone Magyarország májustól Miskolcon hozza létre a vállalat Regionális Ügyfélszolgálati Központját (Regional Customer Service Centre). A városban több mint háromszáz új munkahelyet teremtő központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással.
A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére idén növeli magyarországi összalkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
„Fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat. A befektetői környezet vonzó eleme többek között az egyetem és az a tény is, hogy már több sikeres informatikai vállalkozás működik itt” – tette hozzá.
„Végre látszik annak az eredménye, amiért az elmúlt években dolgoztunk. Tavaly a Financial Times fdi magazinjának szakértői Miskolcot a külföldi tőkebefektetők számára kiemelten vonzó helyszínné nyilvánították, mai bejelentésünk pedig ennek már kézzelfogható bizonyítéka” - mondta Káli Sándor. A polgármester a Vodafone megjelenésével arra számít, hogy a közelmúltban előkészített új iparterület iránt is tovább nőhet az érdeklődés.
Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más Vodafone-országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH).
Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központban nyíló munkalehetőségekre jelentkezni az allasmiskolc.hu@vodafone.com e-mail címen lehet.