Age Of Kings - Conquers Expansion Pack

Mortimer Mortimer, 2000. március 7. 22:24
Sikerült néhány érdekes adathoz jutni a készülő bővítőcsomaggal kapcsolatban. Az alábbi információk még nem teljesen hivatalosak, viszont a készítők a különböző AoK fórumokon egyértelműen utaltak rájuk. Ezek kivonatát olvashatod most.
Sikerült néhány érdekes adathoz jutni a készülő bővítőcsomaggal kapcsolatban. Az alábbi információk még nem teljesen hivatalosak, viszont a készítők a különböző AoK fórumokon egyértelműen utaltak rájuk. Ezek kivonatát olvashatod most.

  • 5 új civilizáció
    Ezek közül néhány biztosan olyan, ami még nem jelent meg egy aoe játékban sem (csak reménykedhetünk, hogy a magyaroknak is jut hely)

  • 4 új hős alapú hadjárat

  • új multiplayer játéktípusok
    Lesz egy olyan játéktípus, ahol egy előre megépített csodát (wonder) kell megőrízni egy bizonyos ideig.

  • új térképek: geográfiai térképek alapján készültek, illetve új random map típusok
    Japán, Nagy-Brittania és Bizánc alapú térképek kerülnek be a játékba. Ezek fix, valós adatok alapján készült térképek lesznek, a készítők az érdekes harcmezők alapján választották ezeket az országokat. Ezeken a pályákon a fákon, erőforrásokon kívül minden állandó. Véletlen térképtípusok: pl. Mongólia, ami egy víznélküli, sok magaslattal és nagy szintváltozásokkal jellemzett pályatípus. Mondjuk hívhatták volna Afganisztánnak is...

  • új technológiák
    Ezek minden civilizációra érvényesek.

  • egy egyedi technológia minden civilizációnak
    Pl. a frankoknál a fejszehajigáló hatékonyságát növeli. (A többiről még semmit nem tudni). Ezek nagyon drága fejlesztések lesznek, a játékosnak 2x is meg kell gondolnia, érdemes lesz-e kifejlesztenie. Érdeklődve várjuk mit eszeltek ki a készítők, mindenesetre ők büszkék magukra, hogy minden civilizációhoz találtak egy rájuk illő fejlesztést.

  • farm "queue"-k
    Itt tulajdonképp csak időt spórolunk meg. Úgy kell elképzelni, hogy amikor a farm "elfogyott", akkor a munkás vesz egyet a sorból (queue) és automatikusan épít egyet és folytatja tovább. Nem kell összevissza klikkelgetni imperialban, a játékos jobban tud a harcra figyelni. Feudalban és Castleban nem valószínű, hogy annyi erőforrás lesz, hogy farm queueba nyomja az ember...

  • új zenék

  • okosabb munkások
    Ez is "csak" kényelmet elősegítő fejlesztések. Ha felépült a favágótábor illetve a bánya, akkor a csavart eszű dolgos emberkénk rögtön fogja magát és elkezdi az ahhoz tartozó legközelebbi erőforrást kitermelni.
    Másodjára: ha vannak feladatnélküli munkásaink és ezeket gazda nélküli farmokra irányítjuk, akkor automatikusan elosztják egymás között és elkezdenek termelni.
    Harmadjára: ha falat építünk kettő, vagy több emberrel, akkor felosztják a falat egymás közt. (ezt igen jó dolognak tartom)

  • várható megjelenés 2000 vége

    További információkat E3-on fognak kiadni.

    Forrás: www.ageofkings.com
    A hír beküldője sabe, köszönet neki.