Már több mint ezren jelentkeztek a Vodafone miskolci ügyfélszolgálati központjába

forrás Prim Online, 2009. február 6. 13:11

A Vodafone január 30-án jelentette be a több mint 300 főt foglalkoztató Regionális Ügyfélszolgálati Központ létrehozását Miskolcon.

Az elmúlt egy hét alatt máris több mint 1000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségében nők (60%), végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- (56%) és felsőfokú (41%) végzettségűek.

A beérkezett pályázatokat az Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ és a Vodafone közösen értékeli ki és minden jelentkezőt írásban értesítenek majd. A kiválasztási folyamat 2009. áprilisától indul. 

A további jelentkezéseket az allasmiskolc.hu@vodafone.com e-mailcímen várja a távközlési vállalat.