A Magyar Telekom székházában rendezi meg 2009. február 18-án a Magyar Fogyasztó Platform az MF Szabadidő című konferenciát. A Magyar Telekom és ajánlati márkái, a T-Mobile és a T-Home örömmel álltak a Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő rendezvény mellé, hiszen szolgáltatásaik többek között a szabadidő hasznos és igényes módon történő eltöltését célozzák.
Ahhoz, hogy a fogyasztók igényeinek leginkább megfelelő szolgáltatási portfólióval tudjanak megjelenni a piacon, szükséges részletekbe menő információkkal rendelkezniük arról, hogy fogyasztóik mennyi szabadidővel rendelkeznek, azt milyen elfoglaltságokkal töltik, és a szórakozás mely formáihoz veszik igénybe az infokommunikációs eszközöket. Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a T-Mobile megbízásából a Fejlesztési Akadémia – GFK Hungária által 2008 folyamán végzett szabadidős kutatás, melynek közérdekű eredményeit a szerdai konferencián teszik közzé. A teljes marketing és kommunikációs szakmának szóló rendezvényen a magyar fogyasztó szabadidős tevékenységeivel kapcsolatos kutatási eredményeken kívül többek között a szabadidős szolgáltatások „brandingjével“, a szabadidő szociológiai megközelítéseivel, kommunikációs- és marketingfogásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők.
A további részletek a www.magyarfogyaszto.hu/szabadido weboldalon olvashatók.