Elismerések a Magyar Telekomnak

forrás Prim Online, 2009. február 21. 08:30

Újabb elismerésben részesült a Magyar Telekom fenntarthatósági teljesítménye. A zürichi székhelyű SAM (Sustainable Asset Management), a Dow Jones fenntarthatósági indexének szakmai értékelője által kiadott 2009-es Fenntarthatósági Évkönyvbe a Magyar Telekom, mint egyetlen magyar, sőt mint egyetlen közép-európai cég került be.

Önmagában már az elismerésre méltó, hogy a vállalat szerepel a Dow Jones által meghívott vállalatok körében, hiszen ebbe a körbe a világ 2500 legnagyobb vállalata kerülhet csak be. Az érintett Évkönyvben azonban az értékelt 2500 vállalat fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő 15%-a szerepel csak az 57 értékelt szektorból.

A három dobogós kategóriából természetesen az arany jelenti a legkiemelkedőbb teljesítményt, amibe 81 vállalatot soroltak be. A Magyar Telekomnak is odaítélt ezüst a második, amelyben 58 vállalat szerepel, a bronz pedig a harmadik legjobb kategória, amiben74 vállalat van.

A Magyar Telekom a vezetékes távközlési szektoron belül a második, ezüst kategóriába került, ahol összesen 56 vállalat szerepelt. Az ezüst kategóriában szerepel még a France Telecom, a Korea Telecom és a Telecom Italia. Az arany kategóriába négy távközlési óriásvállalatot választottak be, a BT-t, Deutsche Telekomot, a Telefonicát (Spanyolország), valamint a Telust (Kanada).

A vállalatokat a gazdasági, környezeti és társadalmi dimenziók alapján, különböző szektorspecifikus szempontok szerint értékelték, mint például a márkamenedzsment, ügyfélkapcsolat menedzsment, a szolgáltatásfejlesztés, klimastratégia, környezeti politika, működési ökohatékonyság, illetve a digitális megosztottság megszűntetése témájában.
Az évkönyvvel kapcsolatban további információ a http://www.sam-group.com/yearbook/download/yearbook_current.pdf oldalon található.

10. Legvonzóbb vállalat


A Magyar Telekom Csoport 10. helyen végzett a Legvonzóbb vállalat 2008 felmérésen, amelyet 11 magyar felsőoktatási intézményben tanuló, végzős nappali tagozatos műszaki szakos hallgatók körében végzett az AIESEC és a Develor közösen. A felmérés tavaly október-novemberben folyt, amely egyértelműen a 2008 szeptemberében indított munkáltatói brandkampány sikerét mutatja.
A Magyar Telekom tavaly ősszel indította a "Mindennapi Hősök" elnevezésű munkáltatói brandkampányát, amely idén tavasszal is folytatódik.

Ennek részeként minden eddiginél több helyen jelenik meg és lesz még látható a cégcsoport a felsőoktatási reformokhoz igazodó új gyakornoki programjával és állásajánlataival - így a tavaszi egyetemi állásbörzéken és számos online felületen is. Új interaktív élményszerzésként február-márciusban egy vidéki és 3 fővárosi egyetemen Telekom Nap is lesz, ahol a hallgatók a T-Home, T-Mobile és T-Systems leginnovatívabb termékeinek kipróbálása révén bepillantást nyerhetnek egy infokommunikációs vállalat izgalmas mindennapjaiba. Emellett háromfős csapatok tagjaként izgalmas bevetésen is részt vehetnek, melynek jutalma: gyakornoki hely a Telekomban. Az esemény nem titkolt célja, hogy bemutassa, a Telekom élhető és szerethető munkahely, ami „a legjobb hely arra, hogy megmutasd azt, amire képes vagy”, és amit ezért a cég cserébe kínál, az Magyarországon egyedülállóan vonzó.
Az első Telekom Napra február 25én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetemen.

A Telekom Nap további helyszínei és időpontjai:

2009. 03.05. Győri Műszaki Főiskola
2009. 03.18. Budapesti Műszaki Főiskola
2009. 03.25. Budapesti Műszaki Egyetem