Az iSuppli felmérése szerint némi meglepetésre a Vizio nevű cég forgalmazta a második legtöbb síkképernyős televíziót az Egyesült Államokban, olyan neveket előzve meg, mint a Sony vagy a Panasonic.
A tajvani gyártók termékeit saját márkaneve alatt forgalmazó cég rekordeladásokat produkált a tavalyi utolsó negyedévben, így 1,2 millió darabos forgalmával a piac 14,3 százalékát sikerült megszereznie. Az első továbbra is a Samsung volt 20,2 százalékkal, míg a Sony a maga 13,5 százalékával a harmadik helyre csúszott vissza. A jelenség mögött nyilvánvalóan az áll, hogy a gazdasági válság miatt az emberek igyekeznek kevesebbet költeni, így ha már tévét vásárolnak, beérik az olcsóbb termékekkel. A Vizio tévék ráadásul előkelő helyet foglalnak el a Walmart üzletlánc kínálatában, márpedig szintén a nehéz gazdasági helyzet miatt egyre többen vásárolnak előszeretettel az ilyen diszkontokban a bevásárlóközpontok csillogó üzletei helyett.
A Vizio összességében 53 százalékkal több tévét adott el Amerikában, mint egy évvel korábban, egy olyan időszakban, amikor a válság már éreztette hatását a tartós fogyasztási cikkek iránti kereslet csökkenésében. A cég sikeréhez az is hozzájárult, hogy az olcsó tévék mellett kínálnak prémium funkciókkal ellátott modelleket is, illetve általában igyekeznek minél szélesebb termékskálát forgalmazni.