Elsőként a március 3-8. között megrendezésre kerülő CeBIT-en mutatkozik be a német dokumentum- és folyamatkezelő alkalmazáscsalád, az ELO Digital Office nagyvállalati termékeinek új, 7.0-s verziója. A több új funkcióval bővülő szoftverek mellett a kisebb cégeknek szánt ELOoffice is tartogat újdonságot a vásárra.
Megjelent az ELOprofessional és ELOenterprise programok 7.0-s, új verziója, mely kibővített modulokkal, a korábbinál egyszerűbb kezelhetőséggel, menüstruktúrával szolgálja a minél hatékonyabb folyamat- és dokumentumkezelést.
Új designt kapott az ikon- és menüstruktúra, összetettebbé vált és már mátrix-szervezetek részére is elérhető a jogosultságkezelés (ACL) funkció. A programban megjelent a Windows jól ismert Drag&Drop megoldása, mellyel az Microsoft Outlook mellékleteket egyszerűen áthúzhatjuk az ELO-ba és fordítva, ELO dokumentumokat egy mozdulattal csatolhatunk leveleinkhez.
Inkább tartalmi változás a workflow verziók történetének visszakeresése, és a határidők túllépésének korábbinál szerteágazóbb jelzése, az új eszkalációmenedzsment pedig a korábbinál jobban segíti a folyamat fázisainak és határidőinek nyomon követését.
Szintén újítás, hogy kiépítésre került a multi-kliens koncepció, mellyel a felhasználó ezentúl bárhonnan használhatja a funkciókat. Ehhez erősítették az integrációt a Windows Explorerrel, Outlookkal és Microsoft Office-szal. Ennek továbbgondolásaként az ELO Digital csatolófelületet fejlesztett az Apple iPhone 3G-hez, melynek segítségével a teljes rendszer mobillá vált, hiszen innentől bárki bármely 3G hálózatból teljes értékűen használhatja vállalati környezetét a megfelelő biztonsági paraméterek betartásával.
A már említett ELOoffice 8.0 újdonsága, hogy most Office Power Packet 2009 néven együtt is forgalmazzák a Microsoft Office Small Business Edition 2007 változatával. Ennek a kapcsolásnak csak egyik előnye, hogy a felhasználó amellett, hogy teljes verziójú MS és ELO Digital alkalmazásokat kap, a szoftvereket két gépre is telepítheti.