A BT ma bejelentette az Engage Meeting Manager 2.0 (EMM 2.0) kiadását, amely a BT Conferencing hatékony, web alapú ütemező és automatizáló eszközének továbbfejlesztett verziója. Az új funkciók célja, hogy gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék a foglalásokat konferencia-varázsló, találkozói sablonok, egyedi könyvtárak, B2B ütemezés, iCal integráció, valamint továbbfejlesztett felhasználói kezelőfelület javításával.
Bob Seidel, a BT Video-Conferencing Termékmarketing és Értékesítési Műveletek osztályának alelnöke szerint az Engage Meeting Manageren kívül nincs az ágazatban több egyetlen felülettel rendelkező eszköz, amely képes egyszerre ütemezni és automatikusan elindítani Polycomot, Tandberget, LifeSize-t, Cisco Telepresence- és egyéb konferencia rendszereket egyazon híváson belül. Támogatja a régebbi és újabb rendszereket, IP-t, ISDN-t, normál és nagy felbontást, és a háttérben a rendszer olyan lehetőségekkel is rendelkezik, mint a Least Cost Routing (legkisebb költségű útválasztás), amely a hálózati megtakarításokat célozza meg. Az ügyfeleknek egyben több tucat teljesítmény- és felhasználási jelentést is kínál, amelyek videokonferenciáknál segíthetnek az optimális döntésekben.
Mivel az EMM kihelyezett, web alapú eszköz, nincs szükség hardver- vagy szoftverlicenc megvásárlására és támogatásra. Az EMM 2.0 valamennyi BT Conferencing videó ügyfél számára rendelkezésre áll, függetlenül attól, hogy az illető a BT több bérlős bridge-eit használja, vagy a saját kezelésében lévő bridging infrastruktúrát. A több bérlős ügyfelek plusz költségek nélkül használhatják az EMM-et, valamint az Engage Meeting Managerrel ütemezett és automatikusan indított hívásokhoz igénybe vehetik a BT Conferencing több bérlős bridgingjét, már akár 0,25 dollár/perc/helyszín áron. A teljes körű szolgáltatást megrendelő ügyfelek egy alacsony éves díjat fizetnek az Engage Meeting Managerért, és ezért cserébe korlátlan számú automatizált hívást