A lap másik cikke azt mutatja be, hogy Magyarországon is éledezik az elektronikus kereskedelem, bár ennek kibontakozásához még elég sok akadályt kell legyőzni. Az amerikai Andersen Consulting felmérése szerint Magyarországon 60 on-line kereskedés van, ami a kiskereskedelmi forgalom alig 0,02 százalékát bonyolítja le, ez is nagyrészt vállalatok egymás közti forgalma. Az APEH is lehetővé tette, hogy 300 nagyobb vállalat már elektronikusan számolja el vele az áfa-visszatérítést. Braun Róbert, a legnagyobb magyar internetes hirdetőügynökség, az Index.hu vezetője úgy véli, hogy az elektronikus kereskedelem Magyarországon most legfeljebb háromévnyi lemaradásban lehet Nyugat-Európától, ami szerinte nem sok.
Az amerikai lap európai változata a gyorsabb kibontakozás gátjai között említi a lakosság viszonylag kis méretét és szerény vásárlóerejét, a roppant magas helyi telefon- és internettarifát (ami a Matáv monopóliumával függ össze, s ami hamarosan megszűnik), valamint azt, hogy Magyarországon még alig működik hitelkártyás rendszer. Az emberek készpénzben kapják a fizetést és csekken fizetik be a legtöbb szolgáltatást, és a bankok is elég érdektelennek látszanak az elektronikus kereskedelem elősegítésében - olvasható a cikkben. A riport azzal a következtetéssel zárul, hogy akit ez az üzletág érdekel, annak Magyarországon most érdemes belevágnia.