Vadonatúj Piac és Profit Online

forrás Prim Online, 2009. március 31. 18:25

A Piac és Profit Kiadó korszerűbb, az olvasói igényekhez jobban illeszkedő internetes oldalakkal jelentkezett.

A többmilliós fejlesztés hátterében a kiadó új stratégiai irányvonala áll, amelyet a portálcsoport elmúlt hónapokban elért rekordolvasottsága által is jelzett növekedési potenciálra alapoz. A Piac és Profit Online gyűjtőnevű internetes oldalcsoport zászlóvivőjének számító Piac és profit.hu egyedi látogatóinak száma fél év alatt megduplázódott, és a Piac és Profit Online további fejlődésre számít a jövőben is, hiszen oldalait ezentúl magasabb minőségű olvasókiszolgálás és látványosabb, professzionálisabb megjelenés jellemzi.

A havonta átlagosan 1,2 millió oldalletöltést generáló Piac és Profit Online site-jainak (Piac és profit.hu, Életforma.hu, Autóblog.hu) megújult dizájnját és szerkesztőségi rendszerét a Webconsult Kft. alakította ki. A Piac és profit.hu-n belül vizuálisan is még jobban elkülönül az egyre népszerűbb Klímablog.hu, amely felelős vállalati magatartással foglalkozik, környezetvédelmi, illetve a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos témákat sorakoztatva fel, továbbá a mikrogazdasági cikkeket tömörítő, elsősorban a kkv-k információs igényeit kielégítő Cégblog.hu. Az Életforma.hu a tartalmas és harmonikus életvezetés tanácsadója kíván lenni a továbbiakban is, designjában és  szerkesztési elveiben követve a főként női olvasói igényeit. „Az üzlet is ember” szlogennek, ami a Piac és Profit Online gyűjtőportál neve mellett található,  az Életforma.hu-n kívül az Autóblog.hu adja meg a magyarázatát. Az autós hírek és autótesztek iránti érdeklődést kielégítő Autóblog.hu az üzleti életben és az azon kívül, a magánszférában élő ember, nemritkán  presztízsfogyasztói igényeit is kielégíti. Az átalakult dizájn és szerkesztőségi rendszer tartalmilag is okoz néhány meglepetést a törzsgárda olvasóknak. Mindhárom oldalon vadonatúj szolgáltatások várják a látogatókat.

„A Piac és Profit elsődleges célcsoportja, a kis és középvállalatok üzleti döntéshozói, illetve a vállalatvezetők egyre nagyobb mértékben tájékozódnak - elsősorban a napi gazdasági, pénzügyi híreket tekintve - online oldalainkról. A majd tízéves múltra visszatekintő, és tartalmában folyamatosan bővülő online tartalomszolgáltatásunk mostani fejlesztésével az volt a célunk, hogy hatalmas mennyiségben zúduló információkat gyorsan feldolgozható és követhető módon adjuk át olvasóinknak. Szerettük volna jobban hangsúlyozni, hogy olvasóinkat nem csak üzletembereknek, hanem magánembereknek is tekintjük, tudjuk, hogy munkaképességük fenntartásához, egészségük, komfortérzetük, jólétük fennmaradásához olyan tudásra is szükségük van, ami nem csak pénz, adózás, szabályozók” - fogalmazott Demcsák Mária, a Piac és Profit Kiadó ügyvezetője. „Természetesen a Piac és Profit offline és online fő üzenete egybecseng. A gazdaság gondolkodásváltását ma, a válság idején, még aktuálisabbnak tartjuk, mint valaha. A felelős gazdaság, felelős profit fogalmának bevezetése és értelmezése mindkét lapunk küldetése” - tette hozzá.