A Xerox, a Sharp és a Fuji Xerox bejelentette újabb generációs technológiáját, amelyet egy 2 milliárd dolláros stratégiai szövetség keretében alakítottak ki a kis- és otthoni irodák (SOHO) millióinak gyorsabb, elérhetőbb tintasugaras nyomtatási lehetőségének biztosítására.
A Xerox, a Sharp és a Fuji Xerox szövetsége soha nem látott erőket egyesít a Hewlett-Packard elleni kiélezett versenyre és a SOHO fogyasztók rohamosan növekvő piaci igényeinek kielégítésére. A két számjegyű piaci részesedés elérése érdekében a Xerox, a Sharp és a Fuji Xerox mindegyike piacra dobja az alacsony költségű tintasugaras nyomtatók teljes termékcsaládját. A három vállalat kiterjedt elosztó- és értékesítőhálózatát kihasználva az új termékek több mint 12 000 viszonteladónál és márkakereskedőnél lesznek kaphatók, és természetesen hozzá lehet jutni az internetoldalain és más értékesítési csatornákon keresztül is.
A SOHO-nyomtatószövetség egyesíti a Xerox megalapozott, jól ismert márkáját és tapasztalatait a tintasugaras nyomtatás terén, a Sharp termékfejlesztését és gyártási technológiáját és a Fuji Xerox technológiai tudását.
"A Xerox, a Sharp és a Fuji Xerox együttesen el tudják azt érni, amit egyikünk sem lett volna képes egyedül. Összefogva, egy több milliárd dolláros vállalat erejével felülmúlhatatlan versenyképességgel rendelkezünk a tintasugaras nyomtatók piacán"- mondta Rick Thoman, a Xerox elnök-vezérigazgatója.