Internetes tévészolgáltatást tervez a Blinkx online video-kereső honlap a Miniwebbel együttműködve. Suranga Chandratillake, a Blinkx alapítója és vezérigazgatója a szövetséget stratégiai fontosságúnak tekintette. - Nézőink soraiban a fiatal, a technikai újdonságok iránt rajongó és az internet iránt érdeklő közösség mellett egyre inkább megjelentek az átlagemberek, akik mindenféle réteghez, társadalmi osztályhoz és közösséghez tartoznak" - hangoztatta.
A Blinkx célja, hogy a már meglévő internetes video-keresést az online és a hagyományos televíziózással egyaránt vegyítse a speciális vevődobozok segítségével. Ezért keresték meg a Miniweb televíziós társaságot, amelyet jelenleg több mint 9 millió lakásban használják Nagy-Britanniában és a szolgáltatás nagyjából 600 interaktív televíziós honlapot lát el.
Chandratillake szerint a Miniweb jelenlegi technikai kínálata rendkívül leegyszerűsített - nagyjából az a kategória, amelyet például DVD filmeknél az "extrák" menüben kapunk. "Ha viszont a Blinkx-szel összekötjük a Miniwebet, akkor az információs hálózatunk végtelen lehetőségek tárházát nyújtja majd."
A Blinkx jelenleg semmilyen reklámot sem tartalmaz és így szedi össze egyetlen adatbázisba az olyan más honlapok videóit, mint a Youtube, vagy a párizsi DailyMotion. A San Franciscóban lévő cégnek több száz médiatársasággal van szerződése és ennek köszönhetően 35 millió órányi videó és zenefájlt tartalmaz. A Miniwebbel való megállapodásuk révén az előfizetőknek a jövőben olyan szolgáltatást nyújthatnak, amely a kábeltévék kínálatához hasonlatos. - "Mindezért szinte senkinek sem kell majd ezért fizetni, miközben az emberek a kábeltévéért a legtöbbször pénzt adnak ki" - idézte a Blinkx vezérigazgatóját a Yahoo honlapja (www.yahoo.com).
A Blinkx emellett a Miniwebet egy olyan technológiával keveri majd, amelynek köszönhetően a nézők kedvenc adóikat a saját ízlésük szerint formálhatják.